Glädjekortslutning 2.0

Okej, jag har sprungit runt i lägenheten och skrikit som en förrymd mentalsjukhuspatient men det får man göra när man är glad. För en stund sen ringde hon jag var på intervju hos och frågade om jag kunde tänka mig provjobba på måndag. Om jag kunde!
Jag fick bita mig i läppen för att inte skrika rakt ut i telefon. Jag är så fruktansvärt glad så det finns inte! På måndag ska jag göra mitt allra bästa och lite till, ingen på cafét ska ångra att de gav mig den här chansen. Det finns inga ord hur mycket jag vill detta. 
Nu ska jag gå och skämma bort mig med ett stort glas cola och en påse lakrits. Ännu en gång; jag är så glad! På måndag eftermiddag är det Sweet Coffeebar som gäller. Iiiih!

Bjuder på en random bild på mig själv.

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- gud vad söt du är!

2010-12-03 @ 15:36:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anna

sjukt fin !

2010-12-04 @ 14:37:55
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0