Nu eller aldrig

Då sitter man klar och fixad inför anställningsintervjun, konstiga är att jag inte är särskilt nervös. Kanske är för jag faktiskt denna gång ringde arbetsgivaren innan och pratade? Hon kändes väldigt rar och positiv i alla fall, och jag har ju med anledning att känna mig lite stolt att jag blivit vald för intervju. Tydligen den enda hittills (hon berättade att 60 stycken hade sökt redan när jag ringde i måndags), så jag har bestämt mig att känna mig stolt över att ha kommit såhär långt. Men jag nöjer mig inte här, jag ska ge järnet och kamma hem det här jobbet! Sedan ska jag tvinga er alla att gå dit och fika :) Haha.
Har lite smått börjat se på The Walking Dead, men har bara hunnit se tjugo minuter ungefär. Men jag gillar't än så länge! Får fortsätta se senare när jag kommer hem.
Jag ska försöka slå in lite julklappar också, jag brukar gå in lite för mycket när jag gör det dock. Det brukar sluta med att paketen liknar något en regnbågsenhörning spytt upp.


Nej, nu ska jag gå igenom lite igen om cafét (man vill ju inte komma helt tomhänt och inte veta ett skvattt om dem, det ser verkligen inte bra ut). 

Ha en fortsatt trevlig förmiddag!

Stay in tune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0