Hoppar upp och ner

Jag bokstavligen sitter och skuttar i datastolen nu. Jag fick just ett samtal om att jag är kallad på arbetsintervju hos Sweet Coffeebar! Det är sedan länge ett av mina favoritcaféer (deras milkshake är too die for!) och jag vill så gärna ha det här jobbet. För mig handlar det inte om att bara få in stålar, utan att verkligen växa med det här jobbet, få träffa nya spännande människor och få vara del av ett härligt team. 
Café-branschen har sedan länge lockat mig och det känns så rätt, jag hoppas verkligen jag lyckas göra ett gott intryck. 
Nu ska jag förbereda inför intervjun, kycklingwrapsen får vänta en liten stund.

Hoppas, hoppas, hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0