Hur gör man för att andas nu igen?





Efter ett timlångt bad har jag lyckas varva ner lite
, men är fortfarande uppskakad. Jag kan inte sluta tänka på tanten, hur har hon det nu? Har hon fått vård? Men jag kan inte göra annat än att hoppas hon klarar sig och blir bättre. Jag började känna mig svimfärdig, blir så när jag inte äter regelbundet, så jag stekte mig några mackor. Varma bacon och ostmackor, mums. Nu ska jag bara försöka trycka ner dem, i vanliga fall är det snarare svårare att få mig att SLUTA äta men nu är det lite annorlunda på grund omständigheterna. Får se om jag orkar göra något idag, känns som jag behöver lite luft också men jag är rädd för att gå ut och gå förbi platsen igen, blä. 
Nej, jag behöver sätta mig och läsa tror jag. Började igår att läsa Cresendo, som är uppföljaren till Fallen Ängel. Den finns inte ute på svenska än men kommer troligtvis ut i vår. Har läst 200 sidor redan! Den är så bra, blir helt uppslukad.

Stay in tune

Kommentarer
Postat av: sofia

är det bra med dig?:) kram

2010-12-05 @ 15:16:28
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Sofia Hassan

Man kan ju inte ha koll på allt ;) kolla gärna upp det är kanske något för dig! :) 4 år det är långt tid, vad duktig du är!

2010-12-05 @ 15:50:16
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0