Får...inte...klicka...hem



 

Okej, det är verkligen inte bra för mig att sitta framför datorn och fönstershoppa. Jag blir tokig på mig själv! Självklart när jag inte letar efter något särskilt, så hittar jag mängder av kläder och prylar jag vill klicka hem - som dessa underbara koftorna till exempel. Jag fick verkligen slita mig ifrån musen för att hindra mig själv från att beställa hem dem. Det känns inte så lägligt att skämma bort mig själv alltför mycket just nu, jag vill lägga mina pengar på julklappar åt mina nära & kära först och främst. Men man kan ju alltid drömma att någon skulle vara snäll och beställa hem dessa för att sedan posta till mig. Skulle inte sitta helt fel det.

Nu är gubben förövrigt klart och mitt kök är fritt från slangar, lådor och annat grejs som låg på golvet innan. Kanske dags att sätta igång med maten? Min mage har verkligen börjat göra uppror nu!

Stay in tune

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0