Who's laughing now, huh?

 


Gubben som skulle fixa mina fogar är kvar än och det låter som ett krig pågår i min lägenhet. Men han är trevlig iallafall, önskar jag bara ägt en kaffekokare så att jag kunnat bjudit på kaffe. Själv avskyr jag kaffe, och jag har inga planer på att "lära mig" dricka det. Jag klarar mig gott på mango-te och varm choklad med mini-marschmellows!

Hungrig börjar jag bli också, och jag kan inte laga mat än (min balkong är i anslutning till köket och där är det just nu ett miniatyr-hornbach med sladdar och andra byggprylar). Jag funderar starkt på om jag kanske borde ge den där zombieserien Walking Dead en chans. Ärligt talat tilltalar inte zombies mig så mycket, de känns inte ens läskiga. Bara äckliga, och de får Chubaka att ses som värsta kapet. Men serien kanske är bra ändå. Återstå att se.
Stay in tune

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0